Dostęp do gotówki dzięki możliwości bezpłatnych wypłat w bankomatach grupy BPS
Możliwość dokonywania transakcji w Internecie
Możliwość samodzielnego ustalenia limitów transakcji do karty
Płatności zbliżeniowe
Bezpłatne ubezpieczenie karty
Stały dostęp do pieniędzy bez konieczności wypłacania
1. W celu otrzymania karty debetowej posiadacz rachunku zobowiązany jest złożyć wniosek o kartę debetową.
2. Najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku, Bank BPS S.A. przesyła pocztą, listem zwykłym na wskazany we wniosku adres korespondencyjny kod PIN oraz kartę. Kod PIN oraz karta przesyłane są w odrębnej korespondencji.
– w bankomacie (aby aktywacja karty przebiegła bez problemów, pierwszej transakcji przy użyciu nowej karty należy dokonać w bankomacie a nie np. płacąc za zakupy w sklepie)
– osobiście w placówce Banku Spółdzielczego w Piwnicznej – Zdroju,
– telefonicznie pod numerem 18 446 40 18,
powinien niezwłocznie zawiadomić placówkę Banku prowadzącą rachunek, która wystąpi o wygenerowanie nowego kodu PIN do karty lub zleci wyprodukowanie nowej karty. Użytkownik karty może również samodzielnie ustanowić kod PIN w portalu kartowym Kartosfera.
Odnowiona karta przesyłana jest na adres klienta tak samo jak pierwsza karta, kod PIN pozostaje ten sam.