MasterCard PayPass Debetowa

Dlaczego warto?

Dostęp do gotówki dzięki możliwości bezpłatnych wypłat w bankomatach grupy BPS

Możliwość dokonywania transakcji w Internecie

 

Możliwość samodzielnego ustalenia limitów transakcji do karty

Płatności zbliżeniowe

 

Bezpłatne ubezpieczenie karty

 

Stały dostęp do pieniędzy bez konieczności wypłacania

 

 

Procedura zakładania karty debetowej

1. W celu otrzymania karty debetowej posiadacz rachunku zobowiązany jest złożyć wniosek o kartę debetową.

 

 

2. Najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku, Bank BPS S.A. przesyła pocztą, listem zwykłym na wskazany we wniosku adres korespondencyjny kod PIN oraz kartę. Kod PIN oraz karta przesyłane są w odrębnej korespondencji.

Karta odnowiona:

 

– w bankomacie (aby aktywacja karty przebiegła bez problemów, pierwszej transakcji przy użyciu nowej karty należy dokonać w bankomacie a nie np. płacąc za zakupy w sklepie)

 

Nową kartę aktywować można na trzy sposoby:

 

– osobiście w placówce Banku Spółdzielczego w Piwnicznej – Zdroju,

– telefonicznie pod numerem 18 446 40 18,

 

– na portalu

 

 

Jak to zrobić? To bardzo proste!

 

 

  1. Zaloguj się do swojego konta na kartosfera.pl
    – jeżeli nie posiadasz tam konta kliknij “zarejestruj się” i postępuj zgodnie z instrukcją. 

  2. W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: BPS 20 12 instrukcja obslugi poziom v2 17 1 pkt 2 ikona b
  3. Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.

 

 

 

 

W przypadku gdy Użytkownik karty:

  1. nie otrzyma koperty z kodem PIN lub kartą lub
  2. stwierdzi uszkodzenie koperty umożliwiające odczytanie kodu PIN bądź danych zamieszczonych na karcie przez inne osoby lub
  3. stwierdzi, że kod PIN jest nieczytelny bądź dane zamieszczone na karcie są błędne

powinien niezwłocznie zawiadomić placówkę Banku prowadzącą rachunek, która wystąpi o wygenerowanie nowego kodu PIN do karty lub zleci wyprodukowanie nowej karty. Użytkownik karty może również samodzielnie ustanowić kod PIN w portalu kartowym Kartosfera.

Odnowiona karta przesyłana jest na adres klienta tak samo jak pierwsza karta, kod PIN pozostaje ten sam.

Informacje +48 18 44 64 018 Dostępna w godz. 7:00-16:00
S.W.I.F.T code/BIC code: POLUPLPR
Zastrzeżenie kart Sprawdź
Bankomaty i placówki Sprawdź
Pliki cookie
Informacja dotycząca plików cookies

Szanowni Państwo, niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacje uzyskane za pomocą cookies służą nam w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Państwa potrzeb. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookies).