POSZUKUJEMY PRACOWNIKA!
Stanowisko: ds. sprzedaży i obsługi klienta
Co oferujemy?
– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– możliwość zdobycia nowych kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
– odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
– przyjazną atmosferę w pracy.
Zadania:
– aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług, które oferuje Bank zgodnie z planami sprzedażowymi,
– pozyskiwanie nowych klientów,
– utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i współpracownikami,
– bieżąca obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami,
– kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
Wymagania:
– doświadczenie w sprzedaży i w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w branży bankowej),
– wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, bankowość, finanse)
– nastawienie na osiągnięcie celu i konsekwencja w działaniu,
– wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne,
– zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków,
– poczucie odpowiedzialności i odporność na stres,
– inicjatywa i gotowość do podejmowania decyzji i wyzwań,
– znajomość pakietu Microsoft Office
– prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.
Rekrutacja:
Prosimy o wysyłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres mailowy: [email protected]